Social Networking Site for Posting Illustrations and Manga - ART street by MediBang

Illustrations has been published.

*yawn

  • > The Jewelstone Queen She doesn't hate working, just that this type of work are boring for her. And thank you!

  • > Teil8 :]

  • can't blame her, I would rather sleep than do work. Love the lighting on the shirt too!

  • hey dale vida a tu inmensa creatividad una mente con un mundo y todo un mundo por descubrir

8

Illustrations has been published.

Jim the bartender

  • > The Jewelstone Queen You will, he is very talk active.

  • i wanna go there and order something just so I can talk to Jim lol. thi is so chill

  • > ゼロチューバー Me too. :)

  • I love apple juice

8

Illustrations has been published.

Maier with glass

  • People who wear glasses:

  • > Teil8 :D

  • como inteligencia como sabiduría

  • > 狐尾猫@キツネコ Thanks. :]

11

Illustrations has been published.

For Ash

  • > Teil8 Thank you!

  • una combinación impredecible como genial

  • > The Jewelstone Queen Elf if I'm not mistaken, it actually turned out better than I thought, cause only thing I draw is furry. And yeah, I like flannel, but not so much for drawing them, I think I kinda mess it up too..

  • Nice! The pattern of the coat must have been tricky. Is she a cat, or a human?

Multiple illustrations uploaded3

11

Illustrations has been published.

For MilkyWayCorn

  • > The Jewelstone Queen It take lesser time that my other work actually cause the base colour are like only two, white and gold. Three day I will say. :]

  • The shading is really nice in this one. Look at this sweet angle! I normally don't ask these things, but how long did it take you to draw this?

  • > ▼MilkyWayCorn▼ There you are, thank for like it, I'm happy now. :D

  • OMG I LOVE IT THANKS FOR JOINING!!!!!:000

Multiple illustrations uploaded2

12

Illustrations has been published.

For MightNightFlower again :)

  • > The Jewelstone Queen It's sweeter now with you comment. Thanks.

  • this is sweet in so many ways!

  • > ✧ Midnight ✧ Thanks, the original one are really nice too. :3

  • > Reee:) You are cute too, thanks. :]

10

Illustrations has been published.

For MightNightFlower

  • > Hana haribo Thank you. :]

  • Nice cats oohh l love your darwings

  • > The Jewelstone Queen Yeah, but it still looks a bit messy. Thanks. :]

  • I love group pictures, coloring and smooth shading is spot on as always, nice work peep! And yeah, group drawings are kinda hard. I'm impressed you managed this.

Multiple illustrations uploaded3

13

Illustrations has been published.

She again

  • > *~*Ms.Wolf*~* Thank you. :]

  • Woah so pretty!!!!!

  • > Nicole A-R Thank you!

  • > The Jewelstone Queen Haha, but I don't think she won't let you. Thanks!

10

Illustrations has been published.

Me when

  • > ゼロチューバー Cool man, thanks. :]

  • Nice man

  • > The Jewelstone Queen Yeah, and I feel happy about it. :D

  • > Sora✨🎨 I don't think so lol, but thanks!

12

Illustrations has been published.

Dress

  • > The Jewelstone Queen Thanks, I'm doing another one, and I think it looks better that this. Lol

  • dang, I'm late for this. (I didn't have internet for a while) This is so sweet! Love the expressions too. The dress is nice, but maybe if it was a bit bigger on the bottom it would look even more nice.

  • > Hello I´m Teil Thanks. :3

  • Puede ser pero igual es genial

11

Illustrations has been published.

She

  • > ✧ Midnight ✧ I don't really match Maier and Racoon because of their personality but because of Lina and Finch. :] I don't mind your bother. Good luck working on it.

  • > BlackkittyXian When you see the end result, you will know for what I needed it all. Okay, I won't bother you anymore (I guess). Hope you are not tired by me yet :'3 Maier and Racoon, interesting. Racoon is kinda withdrawn and is a quite good manipulator despite appearing to be trustworthy. When I read Maier's description, the first one that came to my mind was Moth, next some Dusk's character traits. Okie, thanks, I'll think out something.

  • > ✧ Midnight ✧ Zona and your Dusk can get along well I think both kind and both a doctor, Zona is pretty interesting in medicinal plants too. For Jim just get someone that is also annoying but cheerful, "comedian" lol, they will be fine. For Lina and Maier maybe it will be Raccoon and Finch again, but you can do Raccoon with Maier this time, two of them are not really similar in personality but they both one "unstable"(it's this the correct use of this word xd) individual that need to be take care of, or you can just simply find someone that passion in fitness and brave for Lina and nerdy one for Maier. That's all I can think of rn, but any of your oc will be fine, really. ;]

  • > The Jewelstone Queen Thanks. :3

11

Illustrations has been published.

Some cool clothes

  • > The Jewelstone Queen Jim, he is. :] Bad boi Jim xdxd Thanks btw

  • The boyssss! and girl. the gang is here, I always loved the bad boy squirrel. Forgot his name though

  • > BlackkittyXian Ooo, and this is description! Not like last time- two sentences. Thanks :D

  • > ✧ Midnight ✧ Lina is basically a girl that act more like a boy, don't like girly stuff, really hate wearing skirts , act a bit rude sometime, likes and pretty good at fitness stuff. And I think I just found the term for it recently called "tomboy" lol, also she is the highest one out of four of them. And Maier, kind of a timid and nerdy, he likes reading, know a lot about random stuff, out of four of them he the smartest. Two of them sounds like a opposite of each other, but thanks to them knowing each other since childhood, they get along pretty well, in fact Maier actually become less nerdy and care more about his health than books thanks for Lina's passion on sports and stuff, and other way around Maier help Lina on homework stuff while they are still at school, and Maier actually the person that convince her to wear a skirt for the first time too (she still hate it tho) Idk what could I type anymore, tell me what you want to know if there's any. ;D

10

Illustrations has been published.

Collab with Danizinha Undertale

  • > The Jewelstone Queen Really? Our style are pretty significantly difference. And yeah, hope this year is better. ;D

  • These styles fit well together. Or is it just me? Also hope this year is better!

  • > DanDraw :DD

  • > Danizinha Undertale You too, thanks for the collab. Happy New year. :]

Multiple illustrations uploaded2

6

Illustrations has been published.

Holiday chilling

  • > Nicole A-R Thanks. :)

  • > ✧ Midnight ✧ It's alright. Merry Christmas lol

  • Adorable! Merry Christmas :D Heh, I am telling you this for the nth time of these Christmas x3

  • > DanDraw I totally didn't think of that. But cat may drink like human if they can pick mug up like human eh? :]

8

Illustrations has been published.

For MidnightFlower :)

  • > Hello I´m Teil Thank you, I will. :]

  • un gran dibujo con un gran dibujante sigue haciendo lo que mas te gusta

  • > The Jewelstone Queen Thanks, really like it myself too xd

  • Oh wow! These are so well done. And very cute! Wish I could do something for her bday, I'm grounded. Ah well. It looks really good though

Multiple illustrations uploaded4

12

Illustrations has been published.

Bread loaf

  • > Namu I bet it is. :0

  • that bread looks delicious 👀

  • Hey Blackkitty! I hope u can join my collab contest That's ok if you don't want to But I really want to know more about your country Here the link: https://medibang.com/picture/042112010829334860019270344/?mdp_Android

  • > Hello I´m Teil I don't exactly know what you saying, but thanks. :]

Multiple illustrations uploaded3

8

Illustrations has been published.

For MilkyWayCorn

  • > Blackkitty Rayos ya te lo aprendiste a xd

  • > @la234#9 :v Hotel? Trivago. :DDDD

  • > ▼MilkyWayCorn▼ It's not too late, if you are here. Glad you like it. :3

  • ¿Ha buscado alguna vez un hotel en Internet? ¿Has visto la cantidad de precios que tienes por un mismo alojamiento? Trivago te ayuda a comparar el precio de más de 700.000 hoteles en más de 175 páginas web mientras pierdes tiempo y dinero, selecciona en 2 clics la lechada y salida y buska fecha, asi de simple. Trivago busca instantáneamente páginas web y las muestra.

9

Illustrations has been published.

It's my cakeday.

  • > PKN-133 🧡 Wow didn't not expect you. Yeah, it was a really good birthday, thank you! :D

  • AAAAAAA I MISSED THIS?!! HEYYY HAPPY SUPER LATE BIRTHDAY!!! UR SUCH A TALENTED COOL ARTIST, KEEP UP THE GOOD WORRK WOOHOO 🎉 🎉 I HOPE U HAD A GOOD BIRTHDAY 🎂🎉

  • > The Jewelstone Queen It's ok, you are here after all. That's enough for let me feel better. :]

  • > ✰ Locke ✰ It's alright. Thank you Locke~ :3 Stay healthy.

15

Illustrations has been published.

More thingy

  • > Blackkitty Yes. It fits perfectly there :3 Same, I like draw for you too :D What should I tell you? You surprised me like I don't know what! I have no idea.

  • > ✧ Midnight ✧ Wow, you still using it? Glad you like it. :] Don't need feel that way for me, I like draw stuff for you.

  • > Blackkitty Haha, you're welcome again :D Don't worry about it, I'm used to it x3 Of course, I don't write it maliciously!! Ohh Blackkitty! You're so sweet!! I couldn't ask for anything, really. Not that I trying to be modest by force. I just always feel stupid and weird asking someone to draw something, especially after I already got drawing from them... And I already got some absolutely amazing drawings from you. I especially favor one of them as a phone wallpaper :3

  • > ✧ Midnight ✧ Thanks for the gift...again! Xdxd It's weird that I only just saw this now. Anyway your birthday also like 1 month away, feel free to tell, if you want me to draw something, maybe just some idea. :D

Multiple illustrations uploaded3

13

Illustrations has been published.

For MilkyWayCorn

  • :0

  • > The Jewelstone Queen It's? Thank you.

  • > luzbian | ☠nightmarefuel☠ Alright lol Thanks!

  • sorrysorry I would just really like to say that I adore your art ok bye ungshgnhsgn

12

Illustrations has been published.

Thingy

  • > Infinite stylez Properly both lol Thanks~

  • I can't tell if it's a change in shading or you're just a bit more depressed. JK Its amazing!

  • > The Jewelstone Queen Yeah, I like do fur with brush but I so bad at it, and this is all I got xd

  • > Blackkitty your welcome(◆ᴗ<)

12

Illustrations has been published.

For MightNight~

  • > Kickboxxer1010 Thanks. :D

  • Cute

  • > CherryArtsOwO It's also lineless you mean? Anyway thank you. :]

  • Wow! I really love your art style! It's kinda similar to mine.

15

Illustrations has been published.

Jim the squirrel

  • > NiomiSneaks Yes, a very cool squirrel.

  • He's a manly squirrel

  • > SolarKing_Sans Thank you. :P

  • Nice

12

Illustrations has been published.

For ???

  • > ??? Alright

  • Heyya, there is something for ya ;3 https://medibang.com/picture/d72109111313172460015560284/

  • > ▼MilkyWayCorn▼ Ikr, I like how it turn out too. Thank you. :3

  • > ??? Glad you like it! Kinda fear that this picture don't fit his personality. ;D

13

Illustrations has been published.

Rabbit Zona

  • > Kickboxxer1010 No. I don't even know what is that lol

  • Is that the bunny from that baby panda kids show!?

  • > Danizinha Undertale Thank you!! :DD

  • Awww !!! This is so cute !!! 💚💙✨

17

Illustrations has been published.

For MightNight

  • > SolarKing_Sans Really? I'm not trying anything new tho. Thank you anyway. :]

  • Ayyy your style changed! it looks so cool !! :0

  • > ✧ Midnight ✧ Oh, I just checked his the one that I can't find the name lol , now I know. Yeah, both of them need to clam down a bit xd Very happy that you like it.

  • HOW AWESOME!!!!!! Absolutely prodigy!! I do not know what to say!! But whether such masterpiece needs a comment?? GOLD!! :D :D You perfectly matched their characters, I suspect if they met, that's how it would end ;D And indeed, it looks a bit familiar :3 AHHH AWESOME !!!!!! I love it a lot !!!!!! :D You make my day!! Also Finch, you already drawn him then, but in old design ;3 I have no idea to what undergrounds of my profile you had to go down to find that scribbles xD But you somehow managed to do it :D

14

Illustrations has been published.

Two of them agian

  • dang, improvement.

  • > Blackkitty Well, nothing interesting.. To be honest, I prefer mountains There weren't such crowds as I expected, which is what I'm very happy about :'3

  • > ✧ Midnight ✧ How is your vacation btw?

  • > ✧ Midnight ✧ Thank you too. For the good idea. :3

Multiple illustrations uploaded5

15

Illustrations has been published.

NiomiSneaks's request

  • > Blackkitty wlc

  • > The Jewelstone Queen Oh, it's basically just a blurryed translucent bright white. Thank you. :]

  • I really like the shine through the trees, how you do dat? Also its not crappy! better background that could never have done.

  • > 黒白 Alright, thank you. :)

9