my internet connection is very bad rn
ayaao
i rly like maziyaba
🧡&💜 oshi
Award History
-
Creators Rank:Platinum
Profile
- Work Place:thebackrooms
Details
-
Favorite music
凛として時雨, miy_yuu, MARETU, Doctrine Doctrine, nashimoto ui
-
Thing you interested in
games, jikkyousha, utaite
-
Others
in terms of talking/comenting my activity fluctuates quite a bit
97% self interpretation fooooooo
my personal (delusional) sketchbook has probably a billion times more facial expressions than what I post online hh
-

> Shoutei hehe it's a fun expression :> I'm glad you like it!!
-

> Rin。 ありがとうー!!いつもcさん描き方が間違っていないか少し心配だったので、励みになります……TT
-

> ぎぶ。 ああーありがとう!;w; 表情を描くのはたいてい難しいものですが、これ良い練習になりました…… いろんな顔を描くのは楽しいです👍👍
-

I like the shocked expression the most😳
goofballs
yaaay
-

> Rin。 きゅーありがとう!! うん、アニメ化には本当にびっくりしました……めちゃ楽しみです!!*><*
-

アニメ化嬉しすぎますよね〜…!! 絵めっちゃ癒されます…好きです…🫶💕💕
-

> makina. えへへありがとう!!いやしになって良かったですね :>
-

おぉあすごいかわいい いやされる〜( ^ω^ )y-〜
anaulougeue
doodle
9 days of 8-9 hour streams uuuuuuu
I don't have the mental power to watch everything ;;;
!!
-

sorry if it's unsettling
i want to play dogdog on piano hdhshdbbdbsbdbdbhjfkh
-

oh yes something funny happened to the corner of the ci picture.... its too much of a hassle to redraw so I left it that way
from sketchbook
i used to publish these more often....
-

> 桜いろきのこ うー褒めてくれてありがとう;w; え、見てくれたの…!?わぁ嬉しい!!めちゃ嬉しいTT 他に何て言ったらいいか分からないけどへへ、、ハマってくれてよかったです*><*
-

> 63° やーありがとう!!^^どちらも楽しいですね!
-

相変わらずとっても上手いですね🥰🥰 どうしたらそんなに上手く描けるのか… そういえば、ayaaoさんのよく描いている配信者さん、気になったので見てみたのですが見事にハマってしまいました🥺
-

可愛い!! デジタルでも上手いですね!
!
3rd picture is unrelated (extra picture i forgot to upload with the illust yesterday)
-

cat cats :3
-

> さくらもち 3月11日まで代選中!! ありがとう!服の皺は難しいので、嬉しいです…!;w; 大抵、頼まれれば描けます👍👍(このrkgkクオで構わないなら………)
-

> 『いちご大福』(5月10日まで代選ちゅう!) わぁ応援ありがとう……!!嬉しいてず><
-

え!?めっちゃ上手い!?コメント失礼します!! いや、上手すぎませんか!?服の皺とかその影がまじでいいんですが!? しかも絵柄好きすぎるぅ💞良ければ私も描いてほしいなぁなんて... 描けなくても別に大丈夫です!!ずっと応援します!!
I rarely look at the count so I didn't notice
thank you for 1000(!?)🙏
I don't know how to celebrate milestones hehe
this is celebratory doodle
also cat day is soon yippeeeeee
-

That's a lot of people! Congrats! You deserve it! (‾◡◝)
-

> Goldenhuskey321 yaay ty!!!
-

Congrats!! :)
-

> chocoΣ(・∀・;)🍫🧸🍀 ありがとう!!1000人に達するとは思っていませんでした…… これからも頑張ります><q
-

baked poTeto
-

> ayaao it was meant to be a play on how 8 and ate sound similar bcs this drawing ate :3
-

> Aury at least she went with a smile
-

> Totally_not_YveNRen ummmm 8
es
-

> Hamagurisann ( ✌︎'ω')✌︎ わーありがとう!!気に入ってくれて嬉しいです :>
-

初コメ失礼します!!一枚目のわちゃわちゃした雰囲気めっちゃ好きです!!!🫶
it was supposed to be a dance but i no longer know what it is
syoppi
-

> 鯵野 へへーありがとう!!嬉しいです*^^*
-

可愛すぎる⋯ めっちゃ好きです⋯!🥰
-

> おにゅー㌠ ありがとうー!アニメーションは楽しいです><
-

可愛すぎる!!!!!😭♡ アニメーション上手ですね!!!
yes it's january
the last one is technically a wip but I was screwing around
squishy-looking pictures
various
most of my doodles lately aren't things I want to publish but they're piling up awjsnbdvjhb
-

> ayaao Hehe your welcome
-

> 『いちご大福』(代理ちゃんの服のアイデアあったら教えて) ありがとうう!
-

> Corten the Cotten candy 🍭 thank you!!
-

可愛いです!ヾ(*≧∀≦)ノ゙
2026!!!! (I fell asleep waiting for midnight;;;)
let's have a good year👍👍👍
-

> 優/suguru あけおめですー!!優さんのイラストもいつも好きです…!! 今年もよろしくお願いします!!
-

あけましておめでとうございます!!ayaaoさんのイラスト色鮮やかで本当に好きです〜!! 今年もよろしくお願いします!
-

> 夏生 やああこちらこそ今年もよろしくお願いいたします!!
-

> もんちた9_2_0Monchita⚡️💥 準備いいよー👏👏👏👏
thank you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-

> MEOW yaaay I'm glad you like it!! thank you for your request><
-

> 御握り わわわっありがとう…!!気に入ってくれて嬉しいですぅTT 普段描かないようなキャラを描くのは面白かったです。楽しかった 保存、使用okです!リクエストありがとう🙏
-

Thank you!!! I really love your paintings! Rin and Len are so cute!
-

うひゃぁぁぁぁ😇😇😇代理くんに剣持まで...!!! 代理くんこんなにべっぴんさんにしてもらえて感謝でしかないです🥹ayaaoさんの絵柄大好きなので感極まる... 色使いもすっごい好きですし、お顔も可愛すぎますし、つむじからつま先まで全て愛します🙃ぺろぺろ...(( 剣持も大好きです!大満足です...自分で描いてもなかなか上手くいかないので供給大感謝です>< まじで長文書きたいんですが長すぎて日が暮れちゃうと思うので短めですすみません...保存や使用はOKですか?
-

> 亜鉛 こちらこそありがとう!!嬉しいです :>
-

wau... estan muy macacos, ahora te tendre un poco de celos, soy primer hater siiiiiiii, aunque es malo. tan chidos tus dibujos aunque no me gusta el estilo :)
-

ワーッ可愛い茜ちゃんありがとうございます^^ 質感が凄い好きです...! (変な時間にすみません)
-

> ヒロム ありがとうー!!
new alcohol markers after 3 years
I can draw more analog again yaaay
-

> ヒロム カービィはいつだってかわいいよ-//- ありがとう!!
-

> 優/suguru 優さんありがとううぅ!! アナログだと発色ってちょっと難しいので、そう言ってくれて嬉しいです…!
-

カービィかわいい☆
-

めっちゃ発色良い!! ayaaoさんの絵柄本当に好きです💕💕
i forgot but it's almost christmas wow
it'll definitely be late but I'll try to make an illustration........
hhhhhhhhhh
-

> ayaao yeah :D
-

> Minty waaa thank you!!
-

thats cute :D
variouses
it's december!!!!
the 4th picture is oc but their relationship wasn't conveyed very well TT
75% OFF doodles fjhfhgdbvcng
the roller coaster one is a slightly older drawing
i started playing it and have a lot of feelings
a game I've wanted to play for a long time!!!!!!
i want to make an illustration aaaaaaaa but I also want to playy
time to sleep instead
-

> だんごもち代選1月3日まで 始めたああああ面白いですよね!!! このシーンが好きなのでどうしても描きたかったんです……-//-
-

はわわわわよすぎる!!!!! オモリ始めたんですか?!この赤くなるシーンいいですよね?!?! けろけろけろ
why
I thought the face looked familiar
-

Loll cute ʕ•ᴥ•ʔ

Ohhhhh!!!! Randal!!!!!!!!!!!!!!