Word
お久しぶりです
来週の木曜でテスト終わるのでそこで何か出せたらと…
この画像は最近ハマってるトモコレです☺️自我は女描けなくて男装の姿にしてみました☺️


You have not completed your registration, and many functions are limited.
Please click the URL in the confirmation email and finish your registration
[ Confirmation ]
Favorite animation
ヒプノシスマイク•地獄楽•HIGH CARD …
Future goals
ブロンズ到達する‼︎受験頑張る
Things you always carry
推しのグッズ
Favorite music
推しの声優様の曲•推しの声の曲
Favorite color
寒色系
What you eat when hungry
飴‼︎ピュレグミ‼︎
Thing you interested in
推しが尊すぎて大変
Word
新しいコメントがあります。
お久しぶりです


*Only available for illustrations.
テスト中ということは中間かな⁉️
がんばってやー🙌🏻✨